Grafika 2D i 3D
Spotykamy się z nią na każdym kroku, w sklepie na spacerze i oczywiście w internecie.
Grafika 2D i 3D może być podzielona na całą masę kategorii, od logotypów i banerów po wizualizację stron internetowych. Każda z tych kategorii ma jednak jeden wspólny punkt, a mianowicie swój styl. To element nie do przeskoczenia, ponieważ każdy grafik tworzy w obrębie swojego stylu, stąd tak ważne jest spisanie briefu projektu, aby maksymalnie zbliżyć się do wizji klienta.
Gdy mamy już specyfikację projektu, możemy przejść do procesu tworzenia makiet i szkiców. To właśnie na ich podstawie możemy zbliżyć się do stylu klienta i pracować z jedną wspólną wizją. Przy tym wszystkim nie można zapominać o wymogach technicznych np. Google Ads jeśli tworzymy grafikę reklamową. Grafika 2D i 3D ma swoje wymagania, które trzeba spełnić by maksymalnie wykorzystać potencjał grafiki, czy to w reklamie czy sklepowym oknie.
Każda branża rządzi się swoimi zasadami, dlatego też grafika kolorowa dla „Jump Areny” nie będzie pasowała w branży ekonomicznej gdzie barwy są bardziej stonowane. Podobnie wygląda temat logotypów, miniaturek dla filmików, i wielu innych rodzajów designu.
Dzięki współpracy z topową polską firmą marketingową, wiem jak dobierać kolorystyki i hasła dla poszczególnych dziedzin biznesowych. Zadbam by grafika wykorzystała 100% swoich możliwości i przyniosła oczekiwany efekt, nawet z nawiązką.