§1 Postanowienia wstępne
Sklep internetowy Szymon Sarnecki, dostępny pod adresem internetowym www.szymonsarnecki.pl, prowadzony jest przez Szymona Sarneckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SARNETSKI Szymon Sarnecki, Siciny 36, 56-215 Niechlów, NIP: 501-007-85-90.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§2 Definicje
§3 Kontakt ze Sklepem
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00 – 16:00 w dni robocze.
§4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu, składania zamówień na Produkty oraz korzystania z Produktów cyfrowych, niezbędne są:
§5 Informacje ogólne
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest:
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony, końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§6 Zakładanie Konta w Sklepie
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu (adresu e-mail) i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności:
§7 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie).
Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny).
Przejść do Formularza zamówienia.
Wypełnić Formularz zamówienia poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, w szczególności adresu e-mail.
Wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane podane wcześniej (opcjonalnie).
Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.
Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” i opłacić Zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem §8 pkt 3.
§8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostępu do zamówionego Produktu:
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§9 Wykonanie umowy sprzedaży
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z §7 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz przyjmuje Zamówienie do realizacji, przesyłając Klientowi stosowną wiadomość e-mail na podany adres poczty elektronicznej. Wiadomość ta zawiera co najmniej:
Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności PayNow, płatności BLIK albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 24 godzin od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
Realizacja Zamówienia polegającego na dostarczeniu treści cyfrowych następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
Dostawa Produktu cyfrowego odbywa się poprzez:
Dostawa Produktu cyfrowego jest bezpłatna.
§10 Prawo odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego paragrafu.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a. o dostarczenie treści cyfrowych nie zapisanych na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Nabywając treści cyfrowe dostępne w Sklepie, Konsument wyraża zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu odstąpienia od umowy oraz przyjmuje do wiadomości, że w ten sposób traci prawo odstąpienia od umowy.
§11 Reklamacja i gwarancja
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in.:
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w:
§13 Dane osobowe w Sklepie internetowym
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości jej zawarcia.
§14 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest:
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
Uzupełnij poniższy formularz aby otrzymać szybką wycenę Twojego zlecenia.