Regulamin serwisu

§1 Postanowienia wstępne

Sklep internetowy Szymon Sarnecki, dostępny pod adresem internetowym www.szymonsarnecki.pl, prowadzony jest przez Szymona Sarneckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą SARNETSKI Szymon Sarnecki, Siciny 36, 56-215 Niechlów, NIP: 501-007-85-90.

Niniejszy regulamin skierowany jest głównie do Konsumentów i określa zasady oraz tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu. Postanowienia regulaminu stosuje się również do Klientów niebędących Konsumentami, o ile dane postanowienia nie wyłączają ich stosowania wobec takich Klientów.

§2 Definicje

  • Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Sprzedawca – Szymon Sarnecki prowadzący działalność gospodarczą jako SARNETSKI Szymon Sarnecki, Siciny 36, 56-215 Niechlów, NIP: 501-007-85-90.
  • Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu (w tym Konsument oraz Przedsiębiorca).
  • Przedsiębiorca – podmiot prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową korzystający ze Sklepu.
  • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.szymonsarnecki.pl.
  • Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu/Usługi ze Sprzedawcą.
  • Konto – konto Klienta w Sklepie, gromadzące dane podane przez Klienta oraz informacje o jego Zamówieniach.
  • Formularz rejestracji – formularz umożliwiający utworzenie Konta.
  • Formularz zamówienia – interaktywny formularz umożliwiający złożenie Zamówienia, m.in. poprzez dodanie Produktów/Usług do Koszyka i określenie warunków Umowy Sprzedaży.
  • Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane Produkty/Usługi do zakupu oraz możliwa jest modyfikacja danych Zamówienia.
  • Produkt – dostępne w Sklepie treści cyfrowe lub usługi cyfrowe (np. e-booki, kursy online, projekty stron www, usługi administracji stron, programowanie), będące przedmiotem Umowy Sprzedaży.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu (w tym usługi cyfrowej) zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. Obejmuje także umowę o świadczenie usług lub umowę o dzieło, jeśli charakter Produktu tego wymaga.

 

§3 Kontakt ze Sklepem

  • Adres Sprzedawcy: Siciny 36, 56-215 Niechlów
  • Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@szymonsarnecki.pl
  • Numer telefonu Sprzedawcy: 690 116 148
  • Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 44 1140 2004 0000 3202 8177 5743

Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą powyższych danych. Kontakt telefoniczny możliwy w dni robocze w godz. 10:00–16:00.

 

§4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu (m.in. przeglądania asortymentu, składania zamówień) oraz korzystania z Produktów cyfrowych, niezbędne są:

  • urządzenie z dostępem do Internetu i aktualną przeglądarką internetową (np. Chrome, Firefox, Safari),
  • aktywne konto e-mail,
  • włączona obsługa plików cookies i JavaScript,
  • oprogramowanie do odczytu plików w formacie właściwym dla zakupionego Produktu (np. PDF, MP4).

 

§5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością infrastruktury Klienta ze Sklepem.
  2. Przeglądanie asortymentu nie wymaga założenia Konta. Składanie Zamówień na Produkty/Usługi możliwe jest:
    • po założeniu Konta, lub
    • poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są w polskich złotych i są cenami brutto.
  4. Ostateczna kwota do zapłaty jest wskazywana Klientowi w trakcie składania Zamówienia, także w chwili wyrażenia woli zawarcia Umowy Sprzedaży.
  5. Jeśli Umowa dotyczy prenumeraty lub świadczenia usług na czas nieoznaczony, cena końcowa obejmuje wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Jeżeli charakter Produktu uniemożliwia wcześniejsze obliczenie końcowej ceny, Sprzedawca poda sposób jej obliczania oraz informację o ewentualnych dodatkowych kosztach w opisie Produktu.

 

§6 Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto, wypełnij Formularz rejestracji, podając m.in. imię i nazwisko, adres e-mail, hasło.
  2. Założenie Konta jest bezpłatne.
  3. Logowanie do Konta odbywa się za pomocą adresu e-mail i hasła.
  4. Klient może w każdej chwili bezpłatnie usunąć Konto, wysyłając żądanie do Sprzedawcy (e-mail lub adres podany w §3).

 

§7 Zasady składania Zamówienia

Aby złożyć Zamówienie:

  1. (Opcjonalnie) Zaloguj się na Konto.
  2. Wybierz Produkt/Usługę, kliknij „Do koszyka” lub równoważny przycisk.
  3. Przejdź do Formularza zamówienia.
  4. Podaj dane niezbędne do realizacji Zamówienia (adres e-mail, dane do faktury jeśli potrzebne).
  5. Wybierz sposób płatności.
  6. Kliknij „Zamawiam i płacę” i dokonaj płatności w określonym terminie.

 

§8 Metody dostawy i płatności

  1. Metody dostępu do Produktów cyfrowych:
    • dostęp online (w Koncie Klienta),
    • przesyłka e-mail z linkiem do pobrania lub dostępu do Produktu.
  2. Metody płatności:
    • Płatności PayNow, BLIK,
    • Płatność kartą (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro).
  3. Obsługę płatności kartą zapewnia Blue Media S.A.
  4. Szczegóły akceptowanych metod płatności podane są w Sklepie.

 

§9 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta po złożeniu Zamówienia przez Klienta i potwierdzeniu przez Sprzedawcę (e-mail potwierdzający Zamówienie).
  2. Klient otrzymuje e-mail potwierdzający istotne elementy Zamówienia i zawarcie Umowy.
  3. Wybierając płatność PayNow, BLIK lub kartą, Klient zobowiązany jest do opłacenia Zamówienia w 24h. Brak płatności skutkuje anulowaniem Zamówienia.
  4. Realizacja Zamówienia na treści cyfrowe i usługi cyfrowe następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności.
  5. Dostawa Produktu cyfrowego jest bezpłatna.

 

§10 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 7.
  2. Termin biegnie od dnia zawarcia umowy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone mailowo lub pisemnie.
  4. W przypadku odstąpienia Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia.
  5. Zwrot płatności następuje tym samym sposobem płatności, chyba że uzgodniono inaczej.
  6. Brak prawa odstąpienia w odniesieniu do treści cyfrowych nie zapisanych na nośniku materialnym, jeśli rozpoczęto świadczenie za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia i po poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia.
  7. Nabywając treści/ usługi cyfrowe z natychmiastowym dostępem, Konsument wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem 14 dni i przyjmuje do wiadomości utratę prawa odstąpienia.

 

§11 Reklamacja i gwarancja

  1. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub mailowo na adresy podane w §3.
  2. Zaleca się podanie opisu wady, okoliczności jej wystąpienia oraz żądania Klienta.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji.

 

§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji dostępne są na stronach UOKiK oraz u rzeczników konsumentów. Klient może skorzystać z platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

§13 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Szczegóły przetwarzania danych w Polityce prywatności.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a za zgodą Klienta – także w celach marketingowych.
  4. Podstawy przetwarzania: umowa (art.6 lit.b RODO), obowiązek prawny (art.6 lit.c RODO), uzasadniony interes (art.6 lit.f RODO).
  5. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące płatności.
  6. Klient ma prawo dostępu do danych, ich poprawiania i innych praw wynikających z RODO.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia Umowy.

 

§14 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn (zmiana przepisów, zmiana form płatności). O zmianie poinformuje z 7-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks cywilny, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawę o prawach konsumenta oraz ustawę o ochronie danych osobowych.
  4. Klient może korzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, m.in. platformy ODR.